Ook nu geldt onze normale levertijd. Bovendien hebben wij onze retourtermijn tot 60 dagen voor u verlengd.
  • Meer dan 30.000 artikelen
  • Veilig winkelen
  • Kosteloos retourneren

Informatie over Corona

Banner - wir sind für sie da

Wordt mijn bestelling nog steeds geleverd?

De actuele situatie brengt veel onzekerheid met zich mee. Wij krijgen dan ook veel vragen van klanten over hun bestellingen.

Wij kunnen u er gelukkig van verzekeren dat wij nog steeds dezelfde service bieden als u van ons gewend bent. Wij handelen uw bestelling zoals gebruikelijk af, en onze logistieke afdeling zorgt ervoor dat uw pakket gewoon bezorgd wordt.

Besmetting met het coronavirus via pakketjes

Het risico op besmetting met het coronavirus via geleverde pakketten of brieven is zeer laag. Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is de overdracht van virussen via pakketten onwaarschijnlijk. De WHO: "Uit eerdere analyses weten we dat coronavirussen niet lang overleven op objecten zoals brieven of pakketjes.” Dat komt doordat het coronavirus wordt overgedragen via druppels. Deze drogen snel uit op oppervlakken als kartonnen dozen, waardoor het virus wordt vernietigd. Ook een besmetting via onze catalogi is daarom onwaarschijnlijk.

Ik wil elk contact vermijden, kan ik mijn pakketje nog steeds ontvangen?

Bpost probeert persoonlijk contact tussen ontvanger en bezorger te vermijden. Daarom hebben we op dit moment geen handtekening van de ontvanger nodig bij de ontvangst van de pakketjes. In plaats daarvan noteert de bezorger zelf de succesvolle levering. Zo komt u niet in contact met de bezorger of met de handscanner en de pen.

Onze maatregelen

Als bedrijf zijn we uiteraard verantwoordelijk voor alle mensen met wie we direct of indirect contact hebben. Daarom werkt een groot aantal van onze medewerkers vanuit huis. Zakenreizen, externe afspraken en evenementen zijn uitgesteld of geannuleerd. In onze distributiecentra gelden strenge hygiënevoorschriften, die dagelijks worden gecontroleerd en indien nodig aangepast. Hierdoor kunt u onbeperkt gebruik blijven maken van onze diensten.

Ik heb geen internetbankieren. Kan ik toch bestellen?

U kunt ook kiezen voor de betaalmethode “Via het overschrijvingsformulier” in het bestelproces. Daar heeft u geen internetbankieren voor nodig. Als het niet lukt om te bestellen, kunt u contact met ons opnemen. We helpen u graag! U kunt ons bereiken via ….

Wat gebeurt er als ik de retourtermijnen niet kan halen?

Geen zorgen, wij hebben onze retourtermijn tot 60 dagen voor u verlengd. U kunt gewoon contact met ons opnemen. We zullen een oplossing vinden! U kunt ons bereiken via 070 - 23.39.90.

En tot slot:

Ook in deze onzekere tijden doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Neem bij vragen dus gerust contact met ons op! Wij wensen u en uw familie en vrienden een goede gezondheid. Pas goed op uzelf!


waiting...

CONTACT
070 - 23.39.92 (Bestel) (€0,30/min) *Wij beantwoorden uw vragen graag van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur
VEILIG BETALEN
  • Overschrijvingsformulier
  • Maandtermijnen met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
VOLG ONS
ONZE PARTNERS
  • BPost
VEILIG WINKELEN
  • Be Commerce
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten 5,95€ per bestelling. | 070 - 23.39.92 ( € 0,30/min)